Pri izbiri izdelkov za promocijska darila imamo različne prioritete, ki jim ustrezajo le skrbno izbrani izdelki. Ne moremo računati na to, da bomo uspeli dobro izkoristiti lastnosti kakšnih izdelkov, ki se sicer dobro obnesejo pri raznih promocijskih akcijah, če nimamo dobrega načrta in prave opreme. Vedno se odločamo za material, ki ga lahko dobro prilagodimo svojim potrebam. Tako bomo pripravljeni tudi na dodatno obdelavo, v poštev pridejo razni premisleki, ki odločajo o tem, kateri izdelki bodo najbolj posrečeni. Čisto možno je, da bodo najbolj zanimivi vžigalniki, ki so precej priljubljeni.
Ta oprema ima namreč različne prednosti, ki pridejo do izraza pri izvedbi promocijske akcije. Pravzaprav lahko računamo že na to, da bodo dokaj poceni, da se lahko z njimi dobro opremimo tudi za kakšne večje promocijske kampanje. Poleg tega pa nudijo veliko možnosti za prilagoditve, predvsem se lahko vžigalniki opremijo z atraktivnim promocijskim motivom, kar je seveda prav tako pomembno.
Kazalo vsebine
Vžigalniki nudijo različne možnosti obdelave
Čeprav gre za precej majhne izdelke, lahko na površino brez težav natisnemo posrečene promocijske motive, ki bodo zelo učinkoviti. Tu imamo kar dosti svobode, saj je površina izvrstno pripravljena za tiskanje. Pri ponudnikih promocijskih izdelkov bomo gotovo našli mnoge možnosti za tisk poljubnih motivov, podobno obdelavo nam omogočajo tudi USB ključki in drugi izdelki s plastičnim ohišjem.
Te možnosti se splača izkoristiti, saj pripravimo zelo učinkovit promocijski material. Ravno od natisa je namreč odvisno, kako uspešni bodo izdelki pri širjenju promocijskih vsebin, vžigalniki imajo tu velik potencial. Ponujajo namreč dokaj veliko in opazno površino za tisk atraktivnega motiva, predvsem pa pogosto pritegnejo pozornost. Redno se uporabljajo, pogosto si jih tudi izposojamo. Videvamo jih v javnosti, krožijo med ciljno publiko in tako uspešno širijo promocijska sporočila. Vse to so ključne odlike, s katerimi se vžigalniki izkažejo za zelo atraktivno opcijo med promocijskimi izdelki.
Seveda ne predstavljajo edine smiselne možnosti. Podobne odlike imajo tudi drugi priljubljeni izdelki, ki se pogosto uporabljajo kot promocijska darila. Pravzaprav s temi vžigalniki včasih sploh ne morejo konkurirati, če imamo v mislih kakšne posebne zahteve. Največja razlika je opazna pri izdelkih, ki ponujajo bistveno večjo površino in več možnosti za domiselno oblikovanje. Gotovo pa bodo vžigalniki prepričali z ugodno ceno in enostavno obdelavo, kupimo jih lahko tudi v večjih serijah, ne da bi se morali s tem posebej obremenjevati ali za nakup veliko plačati.
Vžigalniki in drugi promocijski izdelki
Vžigalniki so precej podobni nekaterim drugim izdelkom, ki se prav tako pogosto uporabljajo za promocijo. Z vidika ustreznosti za ta namen so recimo podobni USB ključki, ki jih prav tako lahko lepo opremimo z atraktivnim natisom in uporabljamo kot učinkovito promocijsko sredstvo.
Pri nekaterih izdelkih pa lahko izkoristimo še druge možnosti in spoznamo večji potencial pri pripravi učinkovite promocijske kampanje. To nam recimo ponuja promocijski tekstil, ki je izvrstna izbira za tiste, ki imajo res visoka pričakovanja. Najpogosteje se odločamo za tisk na majice, s katerim pripravimo neprekosljiv promocijski material. Majice imajo veliko večjo površino, prikazujejo lahko bolj atraktivne motive in prepričajo z boljšim učinkom. V javnosti pridejo takoj do izraza, sploh če pripravimo zanimive promocijske motive. Vžigalniki gotovo ne padejo tako v oči, čeprav so lahko za promocijo precej učinkoviti.
Tisk na majice se zato s pridom uporablja za pripravo raznovrstnega materiala, ki ga želimo kar najbolje izkoristiti pri promocijskem obdarovanju naše ciljne publike. Končni učinek promocijske akcije je pomemben prav od tega, kako dobro so pripravljeni izdelki, ki jih uporabljamo, zato imajo majice velik potencial. Nenazadnje pa lahko možnosti za tisk na tekstil izkoristimo tudi za pripravo drugih izdelkov, kot so recimo kape, dežniki in podobno. Tu se nam odpirajo različne možnosti, s katerimi še bistveno razširimo izbiro, ki jo ponujajo vžigalniki in majice.
Vžigalniki sodijo med uporaben promocijski material
Pomembno je, da skrbno izberemo izdelke, ki bodo prejemnikom dejansko koristili. Tako bodo res v uporabi in bodo dobro izpolnili tudi svojo promocijsko funkcijo. Pogosto se takšni izdelki zelo dobro kombinirajo tudi z drugimi promocijskimi sredstvi, sploh če lahko sestavimo posrečen komplet. Zelo pomembni so recimo v tej vlogi kakšni ovratni trakovi, ki sodijo med izredno posrečen promocijski material. Koristni so za idealno prezentacijo darilnega paketa ob kakšnih posebnih priložnostih, predvsem na konferencah, sejmih in podobnih dogodkih, kjer se moramo identificirati z izkaznico, ki jo nosimo okoli vratu. V tem primeru ovratni trakovi ne izpadejo kot promocijsko sredstvo, a dobro delujejo tudi v tej vlogi.
Podobno funkcijo imajo kakšne darilne vrečke in podobni izdelki, ki jih uporabljamo pri promocijskem obdarovanju, ne da bi stavili prav na njihovo promocijsko vlogo. Na ta način bodo tudi vžigalniki in drugi promocijski izdelki prišli bolj do izraza, pričakujemo lahko boljši učinek ne glede na to, s katerimi izdelki se bomo lotili promocije. Potencial je velik, izkoristili pa ga bomo najbolje prav z izbiro učinkovitih izdelkov in s pripravo ličnih darilnih paketov, ki ponujajo najboljši učinek.